Sunday, January 10, 2010

Shape up, Healthy, and Wealthy nesss

 

bersama salah seorang testimoni. asalnye sangat gemuk dan x hensem. klu boleh saya nak ckp ala ala.. lembu ternak laa.. but now u can see the different! sangatlaa adore, menarik, hensem... terattract jugaklaa. berpunya atau belum?? kene tanye laa.

Sunday 10/01/2010.. berlangsung HOM Herbalife versi Bahasa Malaysia. Menampilkan person person yang berjaya dlm bisnes. herbalife yg merupakan makanan nutrisi seimbang yang memampatkan 7 warna yg diproses daripada buah-buahan, sayuran serta herba sebagai pemangkin dalam menambahbaik produk. disana, saya mendapat banyak dorongan, inspirasi serta motivasi dari person-person yang berjaya. mereka berkongsi pengalaman yang banyak. mereka terdiri dari person yang berjaya secara usaha sendiri. bagi mereka, setiap org pasti berjaya jika ada semangat and kejatuhan bukan merupakan pengakhiran tetapi permulaan kepada kejayaan. segala yang diberi berdasarkan pengalaman dan adaptasi dari golongan yang berjaya dalam perniagaan dan x kurang juga yang terdiri daripada testimonier-testimonier yang bersungguh2 untuk mendapatkan bentuk badan yang lebih sihat dan gaya hidup yang cergas. org yang miskin, mengambil masa dan mengambil wang untuk keselesaan satu satu masa tetapi orang yang kaya, melaburkan masa dan wang untuk sesuatu yang lebih satisfy untuk masa yang panjang.
HOM versi bahasa malaysia akan diadakan pada :-
tarikh : 07/02/2010
jam : 10.00 am - 11.00 am (w/out tcket)
11.00 am - 5.00 pm (with ticket) 
tempat : dewan manhattan IV, hotel times square
ticket : boleh dibeli dari saya yang berharga rm20 dan boleh juga didapati secara walk in rm30.
bagi sesiapa yang ingin mencuba dan mendapatkan pemeriksaan kesihatan secara percuma, bolehlaa hadir ke di :
1) Home Club, no.3, Jalan Seroja 25, Taman Seroja, Bandar Baru Salak tinggi, sepang
2) Shapu Up Wellness Centre, bandar Baru Nilai
3) Nutritious Club, Hentian Kajang, Bangi.
Untuk yang berminat untuk mencuba dan mengetahui dengan lebih lanjut, bolehlaa hadir ke Shape Up Wellness Centre di Bandar Baru Nilai dan dapatkan Shake dengan harga RM9 per serve jam 8.30pm, hari isnin sahaja (instead RM13 per serve)


words of wisdom of the day!
When you devote yourself to achieving your goal, you will not be bothered by shallow criticism. Nothing important can be accomplished if you allow yourself to be swayed by some trifling matter, always looking over your shoulder and wondering what others are saying or thinking. The key to achievement is to move forward along your chosen path with firm determination.

No comments: