Monday, January 18, 2010

E.N.E.R.G.E.T.I.C

my recent activities are taking care of my bisnes, aerobic aerodance and swimming! so...
totally dh lama x merasa hidup sprt sediakala.
kembali sediakala is sumthing yg sangat adorable.
plus kadang2 weekend bleh kesana kesini sambil mengisi masa lapang.
a few days ago, slalunye hari isnin malam.. akan beraerodance. feelllllss ssooo energetic


perjalanan aktviti harian yang sangat sihat plus pemakanan harian dengan nutrien yg cukup dan berpatutan dengan metabolisma badan berupaya tuk burn all the fats and cleanse out all the toxic from our body.
semua ini penting untuk masa tua kita. supaya sistem dalaman badan yang berfungsi dengan umur fizikal menjangkau 70 an mampu berfungsi seperti orang yang berumur 30-an ke 40-an. ini terjadi kepada nenek saya sendiri yang berumur 70-an tetapi mempunyai fungsi dalaman badan yg sama dengan perempuan yang berumur 45 tahun. AMAZING! rite??? rahsia beliau ialah aktiviti dan cara pemakanan yang sihat. arwah datuk saya seorang yang amat mementingkan pemakanan harian. walaubagaimanapun beliau tidak meletakkan semua makanan yang menjadi kesukaan beliau ketepi, tetapi senaman dan cara pemakanan n masa having meal menjadi asas kepada beliau untuk mengamalkan pemakanan yang baik dan sihat.

JOM BERSENAM DAN BERNUTRISI!

WORDS OF WISDOM OF THE DAY
Is health a state where one's body is simply free of disease? Good health is mustering a robust attitude to aggressively combat any malicious threats to our well-being. It is in this unyielding resolve to fight, challenge, create and ceaselessly advance that we find the basis of true human health.

No comments: